Fotografická technika pro svatební fotografy

Blog zaměřený na svatební fotografování. Nacházíte se v rubrice Technika. Podívejte se na články z dalších kategorií blogu.

Pojďme se setkávat na Instagramu nebo na Facebooku.

fotoaparat-svatebni-fotograf-1024x683.jpg

Otestujte se: Jak dobře znáte ovládání vašeho fotoaparátu?

Vyfotit správný okamžik vyžaduje hbitost a pohotovost fotografa. V reportážní svatební fotografii se bez těchto vlastností příliš neobejdeme, ale zdaleka nejde jenom o svatby. Každý fotograf, který nechce promeškat vzácné neopakovatelné okamžiky, by měl perfektně znát svůj nástroj, fotoaparát. Jak dobře znáte ovládání vašeho fotoaparátu vy? Troufnete si otestovat vaše znalosti?

svatebni-foto-076.jpg

Jaké oblečení pro svatebního fotografa

Měl by mít svatební fotograf formální nebo sportovní oblečení? Co všechno rozhoduje o tom, jak se obléknout na svatbu? Tipy k oblékání svatebních fotografů.

svatebni-fotograf-nabijecky-baterie.jpg

Dvě svatby ve dvou dnech za sebou – jak být připravený

Pokud se svatební fotograf vrátí domů z jedné svatby pozdě v noci a druhý den má další celodenní svatební focení, může mít doma na přípravu jenom pár hodin. Proto je důležité, aby ten čas věnoval na spánek a vlastní regeneraci. Pohodlnou přípravu paměťových karet a baterií může vyřešit nákupem dodatečné techniky.

Canon-EOS-R.jpg

První dojmy z bezzrcadlovky Canon EOS R

Moje první dojmy z bezzrcadlovky Canon EOS R.

svatebni-fotograf-Praha-155.jpg

Co by měl nosit každý svatební fotograf ve větším počtu

Záložní technika a zálohování v oblasti svatebního fotografování. Proč s sebou mít minimálně dva fotoaparáty a co všechno dalšího je dobré mít jako svatební fotograf ve větším počtu.

svatebni-fotograf-Praha-148.jpg

Nastavení fotoaparátu pro fotografování svateb

V článku jsem popsal nastavení, které používám ve svých zrcadlových fotoaparátech Canon pro fotografování svateb.

svatebni-fotograf-Praha-122.jpg

Jdete fotit svatbu? Tohle si nezapomeňte vzít s sebou!

Doporučený seznam věcí, které se vám při svatebním fotografování budou hodit.

svatebni-fotograf-Praha-108.jpg

Jaké objektivy používám v průběhu svatebního dne

Moje osobní preference pro volbu objektivů, resp. ohniskových vzdáleností v průběhu celého svatebního dne.